PRZYGOTOWANIA

Po ciężkim roku na uczelni, pisaniu pracy licencjackiej oraz obronie… pora w końcu odpocząć. Pogoda za oknem nie rozpieszcza, dlatego trzeba pojechać gdzieś dalej by chociaż na chwilę mieć trochę słońca… Po krótkiej wycieczce po Polsce (opis znajduje się w jednym z postów poniżej) przyszedł czas na podróż troszkę dalszą – Turcja. W tym roku wybieram się do Turcji, a dokładnie na Turecką Riwierę do miejscowości Alanya. Wyjazd już jutro więc muszę zacząć się pakować. Mam nadzieje, że będzie fajnie i znów uda mi się odkryć coś nowego, ładnego oraz interesującego. Podczas mojej wycieczki planuję zwiedzić oczywiście miasto Alanya oraz to co w pobliżu, a także Kapadocję.🙂

Miłych wakacji dla wszystkich, którzy tak jak ja, swoje mają dopiero przed sobą!

3 responses to “PRZYGOTOWANIA”

  1. Agata says :

    Byłam w Alanyi w maju🙂 Fajne miejsce, spróbuj koniecznie herbatki w jednej z herbaciarń i kawiarń na rzece Dimcay. Zamek to oczywiście standard, widok jest świetny, ale w środku jest niewiele do zwiedzania. Możesz też zobaczyć Pamukkale. No i hamam – wizyta nie powinna kosztować więcej niż 20 lirów.

    Pamiętaj, że Turcy są obrotni i oszukują turystów z łatwością, miej oczy szeroko otwarte. Miłej zabawy !

    pozdrawiam

    • podrozeija says :

      Witam serdecznie🙂 cieszę się, że ktoś zaczął odwiedzać mojego bloga. Dopiero zaczynam.. ale komentarz i kolejne wejścia to coś miłego.
      Wróciłam wczoraj z Turcji! Wakacje były bardzo udane. Zapraszam do odwiedzin – jeżeli mi się uda to jutro wstawię notkę o Turcji.

      Pozdrawiam

  2. Agata says :

    Aha i czekam na relację! ciekawa jestem Twoich wrażeń🙂

Skomentuj

