PRACA I MAŁO CZASU

Już od kilku dni nic tutaj nie piszę, przepraszam, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. W ostatnim czasie miałam sporo innych zajęć i dlatego nie napisałam nic mądrego i ciekawego dla Was. Mam nadzieję, że szybko uporam się z tym co mam do zrobienia i skupię się na blogu!  Obecnie pracuję nad kolejnymi rzeczami dla Praktycznego Przewodnika: piszę o polskich miastach oraz przygotowuję artykuł o tym jak zwiedzić najpiękniejsze miasta Włoch oraz ich muzea nie wydając dużych pieniędzy. Mam nadzieję, że moja praca Was zainteresuje.

Poza tym chciałabym zaprosić Was na konkurs organizowany przez Praktyczny Przewodnik. Wszystkie informacje na jego temat  znajdziecie tutaj. Do wygrania jest naprawdę fajna książka albumowa „Cuda Toskanii”. Gorąco zapraszam do udziału w konkursie, jak również w następnych, które będą organizowane.

Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli to następny wpis na blogu będzie.. turystyczno-kulinarny🙂 Muszę tylko sprawdzić czy danie będzie jadalne.. Jutro robię obiad, więc jeżeli będzie wszystkim smakował to podzielę się z Wami przepisem!

Pozdrawiam wszystkich!

P.S. Pisząc o konkursie i moim nowym artykule pomyślałam, że zamieszczę dla Was śliczną włoską piosenkę!

2 responses to “PRACA I MAŁO CZASU”

  1. Agata says :

    Widziałam ten album, śliczne zdjęcia.
    Czekam na przepis🙂

Skomentuj

