SPOTKANIE Z MARTYNĄ W KATOWICACH

Wczoraj poszłam na wernisaż wystawy zdjęć Martyny Wojciechowskiej „Życie na 100%” połączony ze spotkaniem z samą Podróżniczką. Wystawę będzie można zobaczyć jeszcze przez dwa tygodnie w Centrum Handlowym 3 Stawy w Katowicach.Podczas spotkania Martyna opowiadała o historiach związanych ze zdjęciami, o kręceniu programu „Kobieta na krańcu świata” oraz o swoich najbliższych planach zarówno wydawniczych jak i podróżniczych. Mówiła, że bardzo lubi nurkować w RPA w rekinami, że Jej córeczka Marysia coraz częściej pyta kiedy mama zabierze ją na „kraniec świata” oraz o tym, że przez 3 lata starali się o pozwolenie na nakręcenie odcinka „Kobiety na krańcu świata” na Kubie.. Otrzymali je po 3 latach, w momencie kiedy program już się zakończył, a 3 seria miała być tą ostatnią. Obecnie Martyna wspólnie ze swoją producentką starają się by jednak nakręcić kolejną serię i pojechać na Kubę – trzymajmy kciuki. Opowiadała również o jednej sytuacji podczas podróży kiedy już chciała powiedzieć sobie nie.. kiedy nic nie szło, kiedy wyprawa miała trwać 2 tygodnie, a trwała 1,5 miesięcy.. w górach, w mrozie.. ale nie poddała się i podróże nadal są Jej hobby. Mówiła również, że bardzo chciałaby, żeby Jej wystawa zdjęć była motywacją dla innych do życia na 100%!

Mam nadzieję, że mnie kiedyś uda się pojechać chociaż w jedną tak długą i tak bardzo interesującą podróż jak te Martyny Wojciechowskiej🙂

Mam dla Was kilka zdjęć, przepraszam jednak za ich jakość, ale rano przed wystawą miałam zajęcia z turystyki i spiesząc się do szkoły.. zapomniałam o aparacie.. co za smutek.. Nie mam zdjęcia z Martyną, ale mam autograf w Jej książce „Zapiski (pod)różne”. Polecam gorąco wystawę „Życie na 100%”!

Tags: , ,

3 responses to “SPOTKANIE Z MARTYNĄ W KATOWICACH”

  1. od-kuchni says :

    Martyna potrafi inspirować🙂

Skomentuj

