YouGO! Magazine 3

Witam wszystkich! Widzę, że w związku z moją ostatnia tradycją wstawiania postów w sobotę mam 2 dni spóźnienia, ale ostatnio mam mało czasu. Mam trochę nauki na kolokwia w szkolę i robię zlecenie dla Praktycznego Przewodnika.  Niestety ostatnio nigdzie nie podróżuję a chętnie wybrałabym się na jarmark świąteczny na przykład do Wiednia. Byliście kiedyś na takim kiermaszu? Ja byłam tylko u nas w Polsce, w Krakowie, ale również było miło.

Chciałabym zaprosić Was do przeglądnięcia nowego numeru YouGO! Magazine. Znajdziecie w nim wiele ciekawych informacji i pomysłów na podróże między innymi do Odessy oraz mój artykuł o Bożonarodzeniowych Jarmarkach🙂 Jest też notatka o mnie! Można zobaczyć również bardzo ładne zdjęcia z Podlasia zrobione przez czytelników Praktycznego Przewodnika.

Pozdrawiam i zapraszam do czytania!

 

6 responses to “YouGO! Magazine 3”

  1. Ania says :

    Z przyjemnością poczytam:) We Wiedniu na jarmarku nie byłam, uwielbiam za to klimat świąteczny w maleńkich niemieckich wioskach, ale wtedy robi się kolorowo i przytulnie!

  2. Asia B says :

    W moim mieście jest taka dzielnica domków, które co roku są przystrojone jak w amerykańskich filmach🙂 kolorowo, ze światełkami i Mikołajami🙂

  3. Kasia says :

    Cudowny jest widok wszystkich domów przystrojonych jak w amerykańskich filmach🙂 Zazdroszczę, u mnie bardzo rzadko się to zdarza, a szkoda… Na jarmarkach nigdy nie byłam, ale w przyszłości bardzo chętnie się wybiorę🙂 Pozdrawiam!

  4. Asia B says :

    Ja mam nadzieję pojechać do Wiednia na jarmark.. może za rok się uda🙂

  5. Wszystko o Italii says :

    Przeczytałam Twój artykuł o Bożonarodzeniowych Jarmarkach, i to był świetny!:) Jak widzisz na moim blogu – ja byłam w Bolzano i naprawdę polecam:D
    A btw – dzisiaj po raz pierwszy przeczytałam ten magazyn, i muszę powiedzieć, że bardzo lubię to!!:))

Skomentuj

