WESOŁYCH ŚWIĄT

Choinka ubrana? Ciasta upieczone? Prezenty popakowane? Ja mogę powiedzieć, że tak! Choinka mieni się już kolorowymi lampkami, kilka dni temu upiekłam pierniki, a wczoraj panettone, włoskie świąteczne ciasto, wieczorem zapakowałam również pierniki. Od rana w radio słyszę kolędy, a z kuchni dociera do mnie zapach makówek oraz kapusty z grzybami. Tylko śniegu za oknem brak.. Mimo, że go nie lubię i oddałabym wszystko, no może prawie wszystko, za południową pogodę, to jednak tak smutno bez śniegu w Boże Narodzenie…

Chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia bożonarodzeniowe, aby te święta były radosne i pogodne, spędzone w rodzinnym gronie, w miłej atmosferze. Aby Dzieciątko przyniosło radość i szczęście oraz wór wymarzonych prezentów. Aby w to Boże Narodzenie dla nikogo nie zabrakło miejsca przy stole, a każdy znalazł ciepło płynące z serc najbliższych. W nowym roku życzę spełnienia marzeń, osiągnięcia wyznaczonych celów oraz jeszcze dalszych i jeszcze piękniejszych podróży.

Ja również mam kilka marzeń na ten rok🙂 Mam nadzieję, że uda się je spełnić, a jeżeli tak to na pewno przeczytacie o tym na moim blogu!

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! Buon Natale e Felice Anno Nuovo! Feliz Navidad y Ano Nuevo! Merry Christmas and Happy New Year!

Wstawiam Wam również świąteczną piosenkę nagraną przez prezenterów włoskiego radio Dee Jay, w której zaśpiewali również Laura Pausini, Giorgia oraz Tiziano Ferro! Piosenkę na pewno znacie, tylko tekst jest po włosku🙂

4 responses to “WESOŁYCH ŚWIĄT”

  1. Wszystko o Italii says :

    Buon Natale e Felice Anno Nuovo! Cudownych chwil spędzonych z rodziną i samych wspaniałości na wigilijnym stole, wszystkiego najlepszego!!🙂

  2. Asia B says :

    Grazie mille🙂 Również Tobie życzę świąt w miłej i rodzinnej atmosferze🙂

  3. Agata says :

    Jestem dzielna z tym pieczeniem…Pierniki są pyszne, kojarzą mi się ze studenckimi czasami🙂 w Toruniu.
    Wszystkiego dobrego! Może uda się uchylić rąbka tajemnicy i zdradzisz nam choć jedno marzenie?🙂

  4. Asia B says :

    Dziękuję🙂 A co do marzeń.. to to nie jest żadna wielka tajemnica🙂 Bardzo chciałabym pojechać na wakacje albo do Chorwacji albo do Hiszpanii – zobaczymy czy się uda🙂 No i do Włoch, na koncert Laury🙂

Skomentuj

