MARZENIA…

Każdy ma swoje marzenia, te większe te mniejsze, te możliwe do spełnienia i te nie do spełnienia choć często i te warto mieć. Obecnie tonę w notatkach: a to literatura, a to hiszpański, językoznawstwo, geografia turystyczna i nie mam czasu na pisanie długich podróżniczych postów, ale nie chcąc Was zostawiać postanowiłam podzielić się z Wami moim marzeniem, które niedługo się spełni!

Ponte Vecchio Florencja

Oprócz podróży lubię muzykę, lubię słuchać, śpiewać, próbuję grać na gitarze oraz lubię koncerty.. W marcu spełnię jedno z moich muzycznych marzeń – jadę na koncert Laury Pausini, do mojego ukochanego kraju – do Włoch. Nie odwiedzę nowych miejsc we Włoszech ponieważ ląduję w Bolonii, a koncert jest we Florencji, a w obu miejscach już byłam, ale mimo to zaczynam wierzyć, że marzenia się spełniają.. A Bolonię polubiłam tak bardzo, że nawet na spędzenie kilku chwil w tym miejscu już się cieszę🙂

Bolonia panorama

A Wy? Macie jakieś marzenia na ten rok? Podróżnicze lub nie?🙂

Pozdrawiam. Powodzenia na sesji życzę tym, którzy tego potrzebują!

15 responses to “MARZENIA…”

  1. Asia B says :

    Też to lubię🙂 Bardzo się cieszę na ten wyjazd! Jeszcze dwa miesiące🙂

  2. Mazena says :

    Na pewno poczujesz atmosferę, siedząc na schodach Doumo we Florencji!

  3. Asia B says :

    Kocham Włochy i na prawdę cieszę się jak dziecko nawet na taki krótki wypad🙂 Właśnie zarezerwowałam hotel we Florencji🙂 czyli mam już wszystko! Byle do marca!

    A Duomo robi wrażenie swoim ogromem🙂

  4. Ola says :

    moje marzenia są raczej niepubliczne:) zazdroszczę Florencji-nigdy nie byłam:)

  5. Asia B says :

    Ja też mam kilka niepublicznych i tych, o których nie mówię bo jak powiem to się nie spełnią (podobno), ale o wyjeździe napisałam gdy już wiedziałam, że pojadę🙂 Mam już bilety i hotele zarezerwowane – jupi🙂

    A we Florencji byłam jeden dzień dwa lata temu🙂 teraz zostanę na dwa i pół dnia.. no i zobaczę Florencję wieczorem🙂

    Pozdrawiam!

  6. Agata says :

    Asia, to już prawie doczekałaś się koncertu🙂
    Muszę Ci powiedzieć, że na którymś z blogów przeczytałam, żę jedziesz do Florencji, chyba u Mażeny (Moje zdjęcia) i od razu tu weszłam. Pozdrów ode mnie Florencję, zrób sto milionów zdjęć.
    Baw się dobrze!
    I jeszcze raz powodzenia na egzaminach

  7. Asia B says :

    Nawet nie wiesz jak się cieszę🙂 To było na prawdę jedno z moich marzeń.. i już za 2 miesiące o tej porze będę na lotnisku w drodze na koncert😀 zaczynam odliczanie!
    Zrobię zdjęcia i przygotuję obszerną relację🙂
    Za powodzenia podziękuję po sesji😀 Wiesz, żeby nie zapeszyć🙂

  8. Agata says :

    Asia, to będę odliczać razem z Tobą, może udałoby się nagrać kawałek koncertu?

  9. Asia B says :

    Oczywiście, że spróbuję to zrobić🙂 jak się uda coś fajnego to podeślę🙂

  10. Ania says :

    Zainspirowałaś mnie i włączyłam sobie Laurę Pausini:)) Co do marzeń podróżniczych, mam ich aż tyle, że aż strach…Zaczynając od greckich wysp, przez południową Tunezję, południową Francję, Maroko, zachodnią Portugalię…Nic tylko miec czas i pieniądze i jeździć:))

  11. Asia B says :

    Lubisz Laurę?🙂 Ja słucham od kiedy zaczęłam się uczyć włoskiego.. Już odliczam dni do koncertu!
    Co do zwiedzania i jeżdżenia to również chciałabym zobaczyć Maroko i Portugalię.. Może kiedyś się uda.. Bo niestety póki co z finansowaniem moich wyjazdów problem..

  12. Ania says :

    Też mi się marzy Florencja, ech…

  13. Asia B says :

    Z pewnością kiedyś pojedziesz🙂 Warto🙂

  14. Gabi says :

    Mnie się marzy meta w Grecji, na stare lata chciałabym tam zakotwiczyć …

Skomentuj

