Nasze ulubione seriale

Cześć 🙂 Ogólnie nie jestem fanką łańcuszków i tego typu zabaw, ale skoro już zostałam zaproszona to stwierdzam, że od czasu do czasu można zmienić temat notki na blogu.

Za zaproszenie do zabawy dziękuję Agacie z Checktravel

A zasady są takie:
1. dodaj obrazek – logo
2. napisz, kto Cię wkopał 🙂
3. wymień kilka swoich ulubionych seriali wraz z krótkim opisem
4. zaproś do zabawy co najmniej 5 innych blogerek / blogerów

Cóż.. Muszę przyznać, że lubię oglądać seriale, chociaż oczywiście jestem świadoma tego, że to zjadacze czasu 🙂 Najbardziej lubię oglądać seriale kryminalne, które zajmują pierwsze miejsce w moim rankingu oraz medyczne. A oto lista:

1. Kości – to bez dwóch zdań mój ulubiony serial, dużo kryminalnych zagadek oraz zabawne sytuacje między głównymi bohaterami, to to co lubię najbardziej w tym serialu.

2. CSI Miami – w Kryminalne Zagadki Miami wciągnęłam się całkiem niedawno, ale i całkiem na dobre – oglądam 3 różne serie na 3 różnych kanałach, fajna akcja, fajne sprawy, fajna ekipa i interesująca praca w laboratorium. No i Adam Rodriguez =).

3. ER – Ostry dyżur to serial, który oglądam już od wielu wielu lat, zobaczyłam już wszystkie serie, a nadal chętnie oglądam powtórki perypetii lekarzy z Chicago.

4. Z polskich Na dobre i na złe oraz M jak Miłość – ten pierwszy to chyba tak po tym Ostrym dyżurze.. Fajnie się ogląda jako odprężenie po tygodniu studiów, a drugi.. cóż po prostu lubię od czasu do czasu zobaczyć coś łatwego i przyjemnego.

5. Buffy – postrach wampirów – serial mojego dzieciństwa.. A całkiem niedawno odkryłam też, że James Marsters (wampir Spike) oprócz grania w filmach również śpiewa.. całkiem fajna muzyka.

No to tak zamyka się lista moich ulubionych taśmowców.

Do zabawy zapraszam:
1. Mariagiuilię z Wszystko o Italii
2. Autorkę blogu Od kuchni
3. Olę z Dalekiej drogi
4. Anię z Pisane w Sewilii

Oczywiście dziewczyny jeżeli nie macie ochoty na zabawę to się nie pogniewam =)
A tymczasem zapraszam jutro na kolejnego podróżnego posta! Pozdrawiam!

12 responses to “Nasze ulubione seriale”

  1. Agata says :

    Widzę, że podobne klimaty do moich 🙂 CSI jest niezłe, ja najbardziej lubię zagadki Nowego Jorku.
    Swego czasu oglądałam też dr house’a, ale już trochę mnie znużył.

  2. Asia B says :

    Ja lubię najbardziej CSI Miami.. w Nowy Jork jakoś się nie wciągnęłam.. Ale Miami zaczęłam oglądać nałogowo.. w oczekiwaniu na nowe historie w Kościach 🙂
    House’a nigdy nie oglądałam..

  3. od-kuchni says :

    Asiu miło się czegoś o Tobie dowiedzieć 🙂 A ja dziękuję bardzo za zaproszenie – w zabawie serialowej brałam już udział – do poczytania tutaj – http://odkuchnii.blox.pl/2012/01/Tag-serialowy-czyli-co-ogladam-gdy-nie-mieszam-w.html

  4. Asia B says :

    Zajrzałam i przeczytałam 🙂 widzę, że lubisz seriale takie trochę fantasy, za którymi ja nie przepadam, ale każdy ma swój gust i ja to szanuję 🙂
    A apropo dowiadywania się czegoś o mnie, to ja rzadko się „otwieram” na blogu więc trzeba korzystać ehehe 🙂

  5. Ania says :

    Oooo, zostałam wywołana do tablicy:))) O Matuchno, tylko co by tu napisać, bo z seriali to chyba zatrzymałam się na „Alfie” 15 lat temu:) I „Beverly Hills”…chyba jeszcze dawniej:)) Muszę pomyśleć, hihi:))

  6. Asia B says :

    No do tablicy to może nie 😀 Tablica była stresująca, a tu o zabawę chodzi 🙂 Też oglądałam „Beverly Hills” z siostrą 🙂 Pamiętam, że Ona zajmowała wtedy tv, a ja nie mając co robić też się w końcu wciągnęłam.. Oglądałam też „7 niebo” – właśnie mi sie przypomniało 🙂

    • Ania says :

      Ja nawet do tablicy lubiłam chodzić…no, może poza matematyką:))
      Z tamtych czasów to oglądalam jeszcze…Dynastię, ale to już pewnie „obciach” się przyznać:P

      • Asia B says :

        Haha 😀 Lepsza Dynastia od Mody na sukces! Pamiętaj!
        Ja nie lubiłam tablicy.. w ogóle nie lubię takich „egzaminów na środku”, zawsze zjada mnie stres…

      • Asia B says :

        Ja też.. ale pamiętam, że kiedyś otwarłam jakąś gazetę mamy, już parę lat temu, a tam artykuł „Co Polacy zobaczą za 5 lat w Modzie na Sukces”..

        • Ania says :

          Hahaha! Ciekawe jaką to ma oglądalność:))
          Ja znowu jestem „uzalezniona” od reportazy z podróży, uwielbiam Travel Channel!!!

      • Asia B says :

        Ja też lubiłam Travel Channel.. ale zmieniłam kablówkę na Nkę i nie mam Travel Channel.. o smutku 😦 ale czasem na National Geographic coś puszczają to oglądam 🙂

Skomentuj

