CZAS NA ROZRYWKĘ, CZAS NA GARDALAND

Spędzając moje wakacje nad Lago di Garda postanowiłam nie zakończyć ich na zwiedzaniu miasteczek, podziwianiu wspaniałych zabytków czy plażowaniu nad jeziorem. Pewnego dnia wybrałam się również z wizytą do jednego z „parco del divertimento” czyli do parku rozrywki, a dokładniej do jednego z najlepszych parków rozrywki w Europie – Gardalandu.

gardaland.it

Park położony jest w miejscowości Castelnuovo del Garda. Gardaland jest wymarzonym parkiem dla osób lubiących góry i jezioro, wszystko to za sprawą jego położenia nad największym jeziorem Półwyspu Apenińskiego, gdzie udane kilkudniowe wakacje można połączyć z odrobiną szaleństwa, które z pewnością zapewnią wszystkim bez względu na wiek tutejsze karuzele i ogromne kolejki górskie.

gardaland.it

Jako że park znajduje się nad jeziorem, większość atrakcji, które możemy tutaj znaleźć mają coś wspólnego z wodą, od pontonów (Kolorado Boat) przepływających przez wodne wiry oraz wodospady po kolejki górskie (Fuga de Atlandite), po przejażdżce którymi z pewnością będziemy troszkę mokrzy, ale biorąc pod uwagę włoski klimat, nie jest to żaden problem, a wręcz przeciwnie, miłe ukojenie w upale.  Fani kolejek „głową na dół” też znajdą tutaj coś dla siebie – kolejka górska Blue Tornado – przejażdżka na niej naprawdę zapiera dech w piersiach. Atrakcja, która mnie najbardziej przypadła do gustu to Mamutt – nie za duża kolejka, ale bardzo fajna, z ciekawymi wagonikami oraz ogromnym mamutem pośrodku. Gardaland szykuje w tym roku również nowość – Epokę Lodowcową 4D. Jak podaje strona parku będzie to film w 3D wyświetlany na ogromnym ekranie, a projekcji będą towarzyszyć efekty specjalne: deszcz, wiatr czy zapachy.

gardaland.it

gardaland.it

Jeżeli komuś znudzą się karuzele może wybrać się do innej części Gardalandu czyli SeaLife Acquarium. Jest to miejsce, które z pewnością spodoba się dzieciom, ale również wszystkim tym, których fascynuje podwodny świat. W akwarium można zobaczyć wiele gatunków morskich stworzeń.

gardaland.it

„Gardaland Resort” oferuje przyjezdnym nie tylko park czy akwarium, ale również hotel dzięki któremu można spędzić tutaj kilka dni, a korzystając z proponowanych pakietów przedłużyć również swoją zabawę.

Więcej informacji: http://www.gardaland.it

Byliście kiedyś w jakiś parku rozrywki? Ja byłam w Gardalandzie, Mirabilandi oraz Heide Parku. Najbardziej jednak podobało mi się w tym pierwszym🙂 Chętnie pojechałabym tam jeszcze kiedyś!

***

Pierwszy raz jestem zmuszona umieścić we wpisie zdjęcia, które nie są mojego autorstwa. Wszystkie fotografie pochodzą z oficjalnej strony parku „Gardaland” // Per la prima volta sono costretta ad inserire nel post le foto che non sono mie. Tutte le fotografie provengono dal sito ufficiale del parco „Gardaland”.

Tags: , ,

10 responses to “CZAS NA ROZRYWKĘ, CZAS NA GARDALAND”

  1. monika says :

    z tych przez Ciebie wymienionych byłam w Mirabilandi, ale trafiliśmy na jakąś taką dziwnie duszną, ciężką pogodę, niebo zachmurzone i nie było wielkiej frajdy szczerze mówiąc;) Pewnie bardziej spodobałoby mi się w Gardalandzie – chociaż z kolejek i innych dziwnych karuzel już chyba wyrosłam (po prostu teraz panicznie się ich boję!).. ale to SeaLife Acquarium wygląda zachęcająco😉

    • Asia B says :

      Hmm🙂 Ja też już jestem „duża”, ale nadal lubię czasem rzucić wszystkim i się rozerwać! Gdy wjechałam na szczyt Blue Tornado też nie wiedziałam czy dobrze zrobiłam bo strach zajrzał mi w oczy, ale w rezultacie było super!

  2. Agata says :

    ja raz jechałam kolejką górską…hmmm sama nie wiem, jak już jazda się skończyła to podobało mi się🙂
    4D to super pomysł, muszę kiedyś spróbować, bardzo jestem ciekawa jakie są efekty

    • Asia B says :

      Ja lubię kolejki🙂 Chętnie znów bym się na jakąś wybrała.. Będę w tym roku w pobliżu Mirabilandi, ale sama to raczej nie pójdę…

      A Epokę też bym chętnie zobaczyła w 4D🙂

  3. Ola says :

    Byłam w Egipcie w Sharmie raz-dobrze się bawilam, choć co do zasady to nie moj typ rozrywki:)

    życie & podróże
    nasze gotowanie

    • Asia B says :

      Każdy lubi co innego🙂 Nie jestem jakąś maniaczką tego typu rozrywki, bo zazwyczaj wolę coś zwiedzić, zobaczyć, poznać nowe miejsca.. Ale czasem lubię też odrobinę szaleństwa🙂

  4. Kasia says :

    Ja niestety jeszcze nie byłam🙂 ale na pewno kiedyś będę. Twój opis bardzo mnie zachęcił.

    Btw. niedawno zmieniłaś wygląd bloga, prawda? Bo bardzo mi się podoba!🙂

    • Asia B says :

      Cieszę się, że spodobał Ci się opis i udało mi się Cię zachęcić🙂

      Tak, zmieniłam niedawno wygląd bloga, teraz wydaje mi się bardziej czytelny i wpisy otwierają się w kategoriach jako wpisy, a nie tylko tytuły🙂

  5. Paula says :

    Byłam na wszystkich atrakcjach Adrenalin i Adventure. Na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo: Wymiata!!! Ten park jest cudowny. Każdy znajdzie coś dla siebie.Wspaniała zabawa na długi czas.🙂

Skomentuj

