NA CAMPINGU NAD GARDĄ

Moje tegoroczne wakacje znów uległy zmianie: na praktyki do Włoch jadę nie w połowie sierpnia, a 24 lipca. To akurat pozytywna zmiana! Wszystko już prawie przygotowane i omówione! Wczoraj nie udało mi się napisać nowego posta, ale szybciutko nadganiam to dzisiaj. W komentarzach, i nie tylko, widziałam pytania o noclegi nad Gardą. Dzisiaj chciałabym napisać o małej miejscowości nad jeziorem, San Felice del Benaco, oraz campingu gdzie spałam podczas mojej wizyty nad Lago di Garda!

Widok z plaży campingu

San Felice del Benaco to nieduże miasteczko na zachodnim brzegu jeziora Garda. Wizytę tutaj polecam wszystkim, którzy pragną odpocząć na plaży lub napić się kawy w jednej z malutkich kawiarenek na niedużym rynku, ponieważ jest tutaj naprawdę mało turystów. W okolicy znajdują się uprawy warzyw, gaje oliwne oraz drzewa cytrusowe, dzięki czemu możemy zakupić codziennie świeże pomidory lub winogrona. Tak dobrych pomidorów i winogron nie jadłam nigdzie indziej! Do dziś pamiętam słodycz białych winogron z nad Lago di Garda. Polecam zwiedzić centrum miasta, mały, ale ładny rynek, a niedaleko nieduży kościół pielgrzymkowy Madonna del Carmine.

Będąc nad Gardą spałam na campingach. To fajna alternatywa dla tutejszych drogich hoteli. W San Felice del Benaco wybrałam camping Europa Silvella, który bardzo polecam. Ładne i czyste domki, prywatna plaża (kamienista) oraz basen z leżakami. Na terenie campingu znajduje się również smaczna i niedroga pizzeria.

Przypominam także o konkursie, w którym do wygrania przewodnik po wybrzeżu Adriatyku! Zapraszam! Szczegóły TUTAJ!

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu!

Tags: , ,

7 responses to “NA CAMPINGU NAD GARDĄ”

  1. ZielonaMila says :

    Piękne zdjęcia, piękne miejsca, wspaniała wyprawa. Pozdrawiam

  2. Kasia says :

    Ale tak pięknie!!:)

  3. Kasia says :

    *tam😀 chyba ten upał już daje mi się we znaki😛

    • Asia B says :

      Ja się cieszę, że w końcu jest ładna pogoda🙂 Lubię lato🙂 Chociaż wczoraj wieczorem przez Siemianowice przeszła silna burza z gradem i to nie było fajne – miałam problem z oglądaniem meczu!
      Nad Gardą jest pięknie, polecam każdemu!
      Pozdrawiam

  4. Fasola says :

    Oh Boska Garda.. Byłam w zeszłym roku, niestety tylko dwa dni.

    http://ourtastytravel.blogspot.co.uk/2012/08/lago-di-garda.html

Skomentuj

