PRZYGOTOWANIA DO WAKACJI

W końcu za moje okno powróciło słońce, a termometr pokazuje letnią pogodę. Wczoraj włoska reprezentacja, której kibicowałam z całego serca, pokonała niemiecką. W niedziele już finał EURO2012 i choć Polacy nie wypadli najlepiej to myślę, że jako Organizator Mistrzostw Europy spisaliśmy się naprawdę dobrze. Wielu obcokrajowców twierdzi, że w Polsce bardzo im się podoba i chcą tutaj wrócić. To miło z ich strony! Mam nadzieję, że tak właśnie będzie, dzięki czemu rozwinie się turystyka przyjazdowa naszego kraju. A teraz trochę o moich wakacjach!

Od dłuższego czasu przeglądam oferty wakacji: pełne pakiety, same hotele lub hostele w różnych miejscach. Miałam nadzieję na wyjazd do Budapesztu, uważanego za jedną z piękniejszych stolic w Europie. Niestety nic z tego nie wyszło.. Potem zajęłam się szukaniem ofert last minute (okazało się, że niektóre miały lepsze ceny niż sam bilet na samolot). Z tego też nic nie wyszło. Jedno jest pewne: 24 lipca wyjeżdżam na miesiąc do Włoch, do Rimini, na praktyki z mojej turystycznej szkoły. Już się cieszę! W planach mam.. pracę (na recepcji jednego z hoteli), a także zwiedzenie. Planuję pojechać do Rawenny, zobaczyć piękne mozaiki, być może do Forli (mam nadzieję, że Mariagiulia z bloga Wszystko o Italii mi potowarzyszy, albo odwiedzi mnie w Rimini). Chciałabym też pojechać do Pescary! Planów dużo, a czasu niestety mało. Mimo, że będę tam 5 tygodni to wolnych dni będę miała tylko 5.. ale mam nadzieję, że uda mi się zobaczyć sporo. Jak tylko znajdę Internet to będę Was o wszystkim informować, albo na blogu, albo na moim profilu na Facebooku! Do wyjazdu jest jednak jeszcze trochę czasu, a mój dzisiejszy post nie oznacza, że przez ten czas nic się tu nie pojawi. Więc zapraszam do odwiedzania!

Jeżeli zaś chodzi o moje wakacje poza Italią, mam nadzieję zorganizować coś fajnego we wrześniu. Jak tylko wszystko wypali to o tym również Wam napiszę. Do następnego razu! Pamiętajcie kibicować w niedziele 🙂 Komu? To bez różnicy, ja lubię i Włochów i Hiszpanów, ważne żeby dobrze się bawić!

P.S. Byłam ostatnio w zoo 🙂 We wtorek napiszę o tym posta, ale dziś przedstawię Wam jednego ze zwierzaków – niedźwiadek 🙂 Fajny prawda?

Tagi: , ,

8 responses to “PRZYGOTOWANIA DO WAKACJI”

  1. Mażena says :

    W latach 90-tych byłam w Rymini , był to początek lipca i Włosi tez przegrali mecz. Tamta noc była jakaś nienaturalnie cicha, nawet turyści nie śmieli jej zakłócać, ale już następnego dnia wszystko wróciło do normy. Ładny misiek, pewnie mu gorąco!

    • Asia B says :

      Szkoda mi Włochów przez te dzisiejsze artykuły w prasie. To tak apropo przegranego meczu. Krytykują ich zamiast cieszyć się ze srebrnego medalu, który i tak jest sporym osiągnięciem, szczególnie, że przed Euro nikt na nich nie stawiał!
      A misiowi pewnie gorąco, jeszcze ma taki wybieg, że nie ma cienia przez sporą część dnia.. 😦 Zwierzaki są super!
      Pozdrawiam 🙂

  2. Kasia says :

    Też bym kiedyś chciała pojechać na takie praktyki 🙂

    Zgadzam się z tym krytykowaniem Włochów, po ich występie na Mundialu2010 drugie miejsce jest naprawdę suuuuper 🙂 A w Hiszpanii fiesta 😉

    • Asia B says :

      Bardzo się cieszę na ten wyjazd 🙂 Póki co moja najdłuższa wizyta we Włoszech to 12 dni, teraz spędzę tam 5 tygodni! Postaram się Was informować na bieżąco o wszystkim 🙂

  3. Agata says :

    Niedźwiadek owszem fajny, ale jakie cudne plany! Mam nadzieję, że nas nie zostawisz na 5 tygodni i będziesz opowiadać jak Ci się tam wiedzie!

Skomentuj

