WYCIECZKA DO KRAKOWA

Wczoraj, wspólnie z moją siostrą i siostrzenicą, wybrałam się do Krakowa – mojego ulubionego miasta w Polsce. Spacerując ulicami Starego Miasta spędziłyśmy całkiem wakacyjny dzień. Choć z małym dzieckiem trudno się zwiedza, odwiedziłyśmy najważniejsze miejsca w mieście, zjadłyśmy dobry obiad i kupiłyśmy pluszowego Smoka Wawelskiego. Dzisiaj fotograficzny skrót z wycieczki do stolicy Małopolski!

Na Wawelskim Wzgórzu:

Na Rynku:

Bardzo lubię Kraków, zawsze gdy tu przyjeżdżam spaceruję po Rynku, odwiedzam Wawel i udaję się pod Barbakan. Polecam wszystkim wizytę w Muzeum, które mieści się pod Rynkiem, a także Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Jeżeli chcielibyście coś zjeść to polecam kuchnię gruzińską w Chaczapuri, włoską w Trattoria Soprano lub meksykańską w Taco Mexicano.

A może lubicie czytać? Uwielbiam „tanią książkę” na Grodzkiej. Zawsze tam wchodzę idąc z Rynku na Wawel! Wczoraj znów kupiłam dwie książki.

Jestem pewna, że do Krakowa jeszcze powrócę na moim blogu! Dziś chciałam pokazać Wam zdjęcia z wczorajszej wycieczki. Lubicie Kraków? Jakie jest Wasze ulubione miejsce w Krakowie?

Pozdrawiam 🙂

Tagi: , ,

15 responses to “WYCIECZKA DO KRAKOWA”

  1. Kasia says :

    A ja jeszcze nigdy nie byłam w Krakowie! 😦 Razem z Wrocławiem jest polskim miastem, które chcę kiedyś zwiedzić 🙂

  2. Agata says :

    W Krakowie byłam ostatnio 2 lata temu i to na szkoleniu, więc miasto zwiedziłam nocą. Przyjemnie przypomnieć sobie jak wygląda za dnia 🙂

  3. Wszstko o Italii says :

    Ja po prostu kocham Kraków 🙂

  4. Łodzianin says :

    Bez dwóch zdań najładniejsze miasto w naszym smutnym kraju 🙂

  5. warszawa says :

    Często jeżdżę do Krakowa, ze względu na to, że moja babcia tam mieszka. Najbardziej urzeka mnie Podgórze ze swoim parkiem na wałach i neo-gotyckiem kościołem św. Józefa. Kraków jest piękny, ale nie aż tak jak Warszawa 😉

  6. Majka says :

    Oj, Kraków jest rzeczywiście piękny. Ma ten swój charakterystyczny klimat:) Muszę tam znowu pojechać:)

    • Asia B says :

      Oj ma, ma 🙂 Ja wracam tam tak często jak mogę 🙂 Najbliższy wyjazd już we wtorek! Co prawda wolałabym jechać z innego powodu niż wizyta w bibliotece z powodu pracy magisterskiej, ale nie można mieć wszystkiego 🙂

  7. JanO says :

    Kraków, piękne miasto ale niestety nie było mi jeszcze pisane aby się do niego wybrać.

Skomentuj

