URODZINOWO!

Aż trudno uwierzyć.. Tak! Minął już rok od momentu założenia mojego bloga! 18 lipca pojawił się pierwszy wpis, tak więc urodziny powinnam obchodzić jutro, ale dziś jest wtorek – dzień postów, a jutro nie będzie mnie w domu, więc postanowiłam dziś podzielić się z Wami tą wiadomością!

W związku z tą rocznicą postanowiłam przypomnieć moje podróże, te dalsze i te bliższe, które odbyłam przez ten rok!

Alanya

Kapadocja

Zielony kanion

Bolonia

Florencja

Zakopane

Kraków

Sandomierz

Lublin

Mazury

W ciągu tego roku, dzięki blogowi, poznałam też nowych znajomych! Dziękuję im za odwiedzanie mojego bloga🙂 Mam nadzieję, że za rok będę świętować drugie urodziny i nadal będziecie ze mną. Początki były trudne, ale potem słupki oglądalności rosły i nadal rosną! Za to dziękuję i stałym czytelnikom i tym, którzy szukają u mnie odpowiedzi na swoje wakacyjne pytania! Pozdrawiam gorąco🙂

***

Rysunek tortu pochodzi ze strony: http://1.bp.blogspot.com

15 responses to “URODZINOWO!”

  1. monika says :

    :DDDD wytrwałości życzę!!! i wielu, wielu podróży do opisywania!!!!:)

  2. Monaleasa says :

    gratulujé pierwszych urodzin😉 i oczywiście życzę wielu wspaniałych chwil spędzonych tutaj😉

  3. Agata says :

    ja będę🙂 Gratuluję i oby tak dalej. Przede wszystkim dużo podróży!

  4. Kasia says :

    Gratulacje! I to my dziękujemy za te świetne posty i zdjęcia!🙂 Bardzo przybliżają do tych wymarzonych podróży🙂

  5. Ewa says :

    Stooo lat! i wielu, wielu podróży :)))

  6. Ewa says :

    Gratulacje🙂 i kolejnych wspaniałych wpisów🙂

  7. Arlen says :

    Asiu , pewnikiem siedzisz sobie w slonecznej Italii😉 a ja tez chciałem Ci pogratulowac roczku i zyczyć spełniania marzeń podróżnych😉 ciaoo Arlen

  8. Ewa says :

    Halo, halo co tam słychać🙂

Skomentuj

