SZKOLNYM BUSEM WŚRÓD ZWIERZĄT W BAŁTOWIE

Pisząc posty na moim blogu już kilka razy wspomniałam, że bardzo lubię zwierzęta. Kiedy jestem w pobliżu jakiegoś parku ze zwierzakami  zawsze muszę tam zawitać. Dziś chciałabym zabrać Was na wycieczkę szkolnym busem wśród zwierząt w Zwierzyńcu Bałtowskim. W dzisiejszym wpisie pojawią się też większe niż zwykle zdjęcia!

Bałtów to wieś w województwie świętokrzyskim, która zasługuje na dużą uwagę osób będących w pobliżu. Znajduje się tutaj skupisko parków rozrywki dla całej rodziny. Z pewnością coś dla siebie znajdzie tutaj każdy bez względu na wiek.

W Bałtowie znajduje się Zwierzyniec Bałtowski, czyli park zwierząt o wielkości 40 hektarów. Park został podzielony na dwie części, do których należy kupić dwa bilety. Zwierzyniec dolny to część poświęcona małym zwierzakom, ptakom, kozom, małpkom, są też kucyki oraz osiołki. W górnej części, do której wyjeżdża się school busami sprowadzonymi ze Stanów, znajdują się większe zwierzęta, między innymi: jelenie, daniele, muflony, dziki oraz bydło szkockie. Dlaczego wśród innych parków ja wybrałam właśnie ten chyba nie muszę tłumaczyć!

Odwiedzając dolną część parku mamy możliwość karmienia zwierzaków, oczywiście tylko karmą zakupioną w kasie Zwierzyńca, ale nie jest ona droga, a jest to fajna, dodatkowa atrakcja – mnie się podobała. Zazwyczaj nie wstawiam swoich zdjęć na bloga, ale dziś postanowiłam zrobić wyjątek:

Osobiście wolę tego typu parki od normalnych ogrodów zoologicznych. Zwierzęta tutaj mają większe wybiegi i nie są pozamykane w małych klatkach. Jeżeli jeszcze kiedyś będę w tej okolicy z pewnością zawitam tam raz jeszcze!

A teraz troszkę o innych atrakcjach Bałtowa:

Fani koni oraz jazdy konnej również znajdą tutaj coś dla siebie – Krainę Koni, a w niej nauka jazdy konnej, samodzielna jazda, wycieczki konne w teren wraz z instruktorem oraz wiele innych atrakcji.

Na terenie parku znajduje się również jeden z największych w Polsce Parków Dinozaurów, a w nim modele wielu dinozaurów, od najmniejszych do największych. Największą atrakcją jest roślinożerny dinozaur – sejsmozaur – którego długość to 50 metrów.

Warto przejechać się również tutejszym Rollercoasterem – kolejką o długości prawie 400 metrów, której maksymalna prędkość zjazdu wynosi 40km/h i jest regulowana przez uczestnika.

Inne atrakcje:

– kino 5D

– spływ Kamienną

– Park Rozrywki

– Oceanarium

– Wioska Świętego Mikołaja, która 6 grudnia zaprasza na spotkanie z Mikołajem!

Więcej informacji: http://www.juraparkbaltow.pl

Polecam🙂

Inne zdjęcia:

Jak podobają się Wam większe zdjęcia? Postanowiłam je powiększyć w związku z kilkoma opiniami, na temat małych zdjęć, które otrzymałam! Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom, od dzisiejszego postu będą one większe.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu!

Tags: , ,

6 responses to “SZKOLNYM BUSEM WŚRÓD ZWIERZĄT W BAŁTOWIE”

  1. Anna Maria Magdalena says :

    Cieszę się, że zdjęcia są większe : )
    Ja osobiście nie przepadam za zwierzętami. Nigdy nie miałam żadnego…
    A wracając do Martyny Wojciechowskiej to naprawdę gorąco polecam „Przesunąć horyzont” – naprawdę jedna z lepszych jakie czytałam!

    • Asia B says :

      Przeczytałam w kilku komentarzach, że zdjęcia są za małe więc postanowiłam je troszkę powiększyć🙂
      A „Przesunąć horyzont” z pewnością jeszcze przeczytam!

  2. Agata says :

    Pięknie! Ja też lubię takie miejsca. A większe zdjęcia ja też u siebie od kilku tygodni stosuję, choć nie wiem czemu wcześniej tego nie robiłam.
    Bardzo fajnie🙂

  3. Kasia says :

    Zdjęcia są OK🙂 Bardzo fajne miejsce, ciekawi mnie ta kolejka i kino 5D😉

Skomentuj

