CHWILA ROZRYWKI W HEIDE-PARKU

Dzisiaj udało mi się zdać ostatnie zaliczenie w mojej studenckiej karierze. Choć nie wiem czy uda mi się obronić w czerwcu czy też termin zostanie przesunięty to i tak się cieszę, że ten etap w moim życiu już się kończy.

Niestety kolejny długi weekend minął pod znakiem deszczu i znów nie udało mi się pojechać do Ogrodzieńca i Grodu na Górze Birów. Mam jednak nadzieję, że w końcu pogoda się zmieni na lepsze i będę mogła pojechać na tę krótką wycieczkę, a potem Wam o niej opowiedzieć! Dziś natomiast zabiorę Was do krainy zabawy – do Heide-Parku w Niemczech!

heide1

Do Heide-Parku wybrałam się będąc na wakacjach w Świnoujściu. W miejscowym biurze podróży istnieje możliwość wykupienia wycieczki do tego parku rozrywki. W nocy wyruszyliśmy w drogę w stronę, by rano znaleźć się pod bramą parku. Po dotarciu na miejsce cały dzień minął nam pod znakiem udanej zabawy, a wieczorem wyruszyliśmy w drogę powrotną nad polskie morze.

Pamiętam, że na początek wybraliśmy „straszną” kolejkę, po której część moich znajomych zrezygnowała z dalszej zabawy na roller coasterach. Ja jednak do dzisiejszego dnia tego nie rozumiem – po to jadę do parku rozrywki, żeby się wyszaleć.

Heide-Park to największy park rozrywki w północnych Niemczech. Znaleźć go można w okolicach miejscowości Soltau, w pobliżu Hamburga. Park został otwarty w 1978 roku.

W Heide-Parku możemy bawić się na około 50 różnych atrakcjach przygotowanych dla osób w każdym wieku. Najwyższą i największą kolejką górską w parku jest Collossos. Kolejka ta została w 2003 roku wpisana do księgi rekordów Guinnessa jako drewniana kolejka o największym kącie pierwszego spadku. Będąc na górze i spoglądając w dół stwierdziłam tylko „ja wysiadam”. Na to oczywiście było już za późno, a przejażdżka była tak udana, że od razu po zejściu stanęłam ponownie w kolejce do tego giganta.

heide3

Tym, którzy wybierają się do parku polecam również Desert Race, najszybszą kolejkę z napędem hydraulicznym, dzięki któremu w 2,4 sekundy przyspiesza do 100km/h. Warto pójść również na Scream, czyli wieżę ciśnień oraz Big Loop, kolejny roller coaster.

Każdego dnia odbywają się również różnego rodzaju pokazy, między innymi teatr lalek czy gniew bogów Majów. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Mnie bardzo spodobał się pokaz delfinów.

heide2

Bilety w sezonie 2013 kosztują: normalny 39,50, ulgowy 29,50. Jeżeli jednak kupimy bilety przez internet otrzymamy 25% zniżki!

Byliście w Heide-Parku? Podobało się Wam? Przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione w nie najlepszą pogodę i nie najlepszym sprzętem😉

13 responses to “CHWILA ROZRYWKI W HEIDE-PARKU”

  1. Kasia says :

    rollercoastery nie dla mnie ale pewnie znalazłby się coś innego.
    Trzymam kciuki za obronę🙂

  2. Patryk says :

    ja tam chceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee🙂

  3. Mo. says :

    Uwielbiam wszelkie parki rozrywki, im bardziej niebezpieczny rollercoaster tym ja jestem szczęśliwsza. Lubię taką adrenalinę.Mam nadzieję, że niedługo dotrzesz do Ogrodzieńca.

  4. ADA says :

    ja nigdy w heide parku nie bylam, mimo, ze planowalam sie wybrac. Jednak nie lubie zadnych wysokich kolejek wiec mysle, ze dlugo sie tam jeszcze nie wybiore😛

  5. Anna Maria Magdalena says :

    Jeszcze nigdy nie byłam w tego rodzaju parku, ale mam ogromną chęć spróbować tych wszystkich atrakcji!🙂

  6. moja strona says :

    też chciałbym tam się kiedyś znaleźć🙂

  7. Awi says :

    Nie byłem jeszcze w tego typu parku rozrywki. Pewnie ciekawe miejsce🙂

  8. JanO says :

    W HEIDE-Parku nie byłem ale i tak nie wiem dlaczego Niemcy i tak mi się nie podobają ,gdyż za mało tam atrakcji ale takich starszych a nie tylko sama nowoczesność.

Skomentuj

