WCIĄGNIĘTA W POSTCROSSING

Wiem, dawno się do Was nie odzywałam. Sprawa generalnie jest prosta, nie mam ostatnio szans nigdzie wyjechać, więc nie mam o czym pisać. Skończyłam studia, nie mogłam znaleźć pracy, wyprowadziłam się z domu, więc brak funduszy odebrał mi możliwość wyjechania na wakacje. Miesiąc temu udało mi się w końcu znaleźć pracę, ale nie mam urlopu, bo to moja pierwsza praca. No cóż, wierzę, że niedługo przyjdą lepsze czasy i będę mogła wrócić do systematycznego pisania mojego bloga. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim nowym hobby. Nie od dziś zbieram pocztówki, ale zazwyczaj sama je kupowałam lub dostawałam od znajomych. Niedawno odkryłam stronę Postcrossing i teraz dostaję pocztówki nie wiem skąd, nie wiem kiedy, czyli niespodzianka!

kartka3

O stronie dowiedziałam się od mojej siostry i pomysł od razu przypadł mi do gustu. Co zrobić, żeby dostać pocztówkę? Oczywiście wysłać swoją do kogoś innego! Za każdą jedną wysłaną pocztówkę, dostajemy jedną kartkę od innego użytkownika. W całej sprawie fajne jest to, że nie wiadomo kiedy, skąd i od kogo dostaniemy kartkę. W mojej postcrossingowej kolekcji są już pocztówki między innymi z Niemiec, Ukrainy, Rosji czy.. Japonii. Fajna sprawa dla osób lubiących pocztówki.

Poniżej parę pocztówek, które dostałam:

kartka4

kartka1

kartka2

Lubicie wysyłać tradycyjne pocztówki? Ja bardzo! I lubię je też dostawać.

Wracając do moich wyjazdów i planów. Plusem jest to, że powoli zaczynam odkładać pieniądze na kolejne wyjazdy🙂 Mam już wstępne plany na koniec pierwszego kwartału 2014 roku, a być może wcześniej uda się gdzieś wyskoczyć na weekend. Wierzę, że wrócą lepsze czasy dla moich wyjazdów i mojego bloga.

Pozdrawiam Was gorąco i do następnego razu!

18 responses to “WCIĄGNIĘTA W POSTCROSSING”

  1. balkanyrudej says :

    Pomysł z takim wysyłaniem pocztówek naprawdę super. W szczególności ten element zaskoczenia🙂

  2. Kasia says :

    i miałam dodać pytanie: czy ci ludzie piszą coś na tych pocztowkach czy po prostu wysyłają takie puste?

  3. Wycieczki po Polsce says :

    Ciekawa pasja, wysyłanie i zbieranie takich pocztówek. Fajnie mieć różne pasje. Bez nich życie byłoby strasznie nudne.

  4. Karo says :

    Bardzo ładne pocztówki. Postcrossing jet niezwykle wciągający, sama próbowałam :)) Uwielbiam dostawać pocztówki, zawsze towarzyszy mi wielka ekscytacja kiedy wyjmuję je ze skrzynki :>

  5. Rodzynki Sułtańskie says :

    Super sprawa, sama chętnie bym komuś wysłała taką pocztówkę🙂

  6. przewodnik po Warszawie says :

    Fajny pomysł z tymi pocztówkami i dzięki za adres tej strony

  7. konto says :

    ciekawe czy jest strona do wymieniania się znaczkami pocztowymi:)

  8. Trener gwiazd says :

    Ktoś miał dobry pomysł🙂

  9. CaterPillars says :

    Trafilam na Twojego bloga dzis🙂. I zostaje. Znam postcrossing,fajne miejsce, aby poznac wielu ciekawych ludzi.Mam juz napisany post na moim blogu na temat kolekcjonowania pocztowek.Dzieki postcrossingowi udaly mi sie bardzo fajne wymiany „innych kolekcjonerskich” przedmiotow, w moim przypadku naparstkow.Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

